Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
Пошук
Календар
« Листопад 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Архів записів
Друзі сайту
Головна »
Нещодавно Twitter у своєму блозі презентувала API для публікації
рекламних повідомлень. Крім того, були представлені п'ять перших фірм,
які отримали можливість обслуговувати в сервісі мікроблогів наявних і
майбутніх рекламодавців. Доступ до цього рекламному API був наданий
компаніям Adobe, HootSuite, Salesforce, SHIFT і TBG Digital - саме вони
будуть першими посередниками між Twitter і співтовариством покупців
реклами. Крім того, Twitter ініціювала тендер для компаній, що бажають
отримати доступ до рекламного API на «другу хвилю».
|
Пошуковою системою Google будуть знижуватися позиції ресурсів, власники яких недостатньо дотримуються чужі авторські права. Компанія сповістила про це в рамках свого офіційного блогу. Новим фактором ранжирування буде враховано число скарг на певні ресурси, підозрювані в розміщенні що не належить їм контенту. |
Для правильного проведення порівняльного або багатоваріантного
тестування вашого ресурсу без втрат позицій у видачі, Google рекомендує
незалежно від інструментарію тестування дотримуватися наступних
рекомендацій:
|
Сервісом Pr.Sape було запроваджено кілька поліпшень в роботу авторежиму.
Відтепер користувачам сервісу видно число відповідних їх запитам
майданчиків ще на етапі вибору фільтра.
|
Техпідтримка вебмані прописала наші нові IP-адреси для здійснення автоматичних переказів на wmmail.ru.
При новому замовленні на виплату були змінені умови Автовиплати залежно від рейтингу та атестата:
|