Субота, 18.05.2024, 21:33
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 5
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Яндекс.Метрика
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Головна » Статті » Каталог статей » Заробіток в інтернеті

Подорожуючи по Інтернету
Як прискорено істинно починаючий користувач, подорожуючи по Інтернету, зустрічає невимовно незнайомі слова! І ось ще одне - "юзабіліті" ... Давайте ж розберемося, що це таке і для чого служить. Тим більше, що всякої дизайнер неодмінно повинен знати це. Якщо говорити сухою мовою, то юзабіліті - це міра якості користувацького досвіду, набутого при взаємодії з продуктом або системою, наприклад, веб-сайтом, саме програмним додатком і т.п. Як вам, зрозуміло? Я думаю, що поки що смутно ... Якщо сказати простіше, то юзабіліті - це міра "доброзичливості" сайту
, інтерфейсу програми і.т.п. Ця наука допомагає зробити систему більш зрозумілою і природною для користувача. Якщо розглядати це щодо сайту, то це означає, що користувач, зайшовши на сайт, не повинен відчувати труднощів при роботі: все має бути зрозуміло з першого погляду, логічно, продумано, функціонально. Т.е юзабіліті - комбінація факторів, що роблять вплив на сприйняття користувачем системи. Юзабіліті розглядає такі чинники як: - Простота навчання: Наскільки спішно користувач зможе освоїти виконання, без сумніву, простих завдань, якщо до цього він ніколи в житті не бачив інтерфейс системи? - Ефективність використання: Після цього того, як користувач навчився користуватися системою, наскільки спішно він зможе виконувати завдання? - Запам'ятовуваність: Якщо користувач працював раніше з системою, скільки він зміг запам'ятати і чи не доведеться йому вивчати систему знову? - Кількість і серйозність помилок: Як прискорено користувач помиляється при роботі з системою, наскільки серйозні ці помилки і як їх виправити? - Суб'єктивне задоволення: Якою мірою користувачеві подобається працювати з системою? А чи так це важливо? Згадайте, скільки одного разу ви не змогли знайти потрібну інформацію в інтернеті? Навіть якщо знайшли те, що потрібно, скільки витратили на це часу і скільки випробували труднощів. Так от, за статистикою, 60% користувачів не можуть спішно і без утруднень знайти більш важливі впрямь дані в Інтернеті! Однією з причин цьому, є недотримання правил юзабіліті. Це все веде до втрати часу та зниження продуктивності праці. Forrester Research отримав деяку цифри, які показують, скільки втрачають компанії через поганий юзабіліті сайтів. Інтернет-магазини втрачають порядку 50% покупців, які не можуть знайти сильно необхідний товар. Ледве 40% користувачів не повертаються на сайт, з яким мали незвичайно негативний досвід роботи. Якоб Нільсен говорить: "Вивчення поведінки користувачів в інтернеті показує, що вони погано сприймають саме повільні сайти і сайти зі, насправді, складним дизайном. Люди не хочуть чекати. Також вони не хочуть вивчати, як користуватися домашньою сторінкою. Не існує таких речей , як навчання веб-сайту або інструкція з веб-сайту. Люди хочуть схопити функціональність сайту негайно ж потім побіжного сканування сторінки, тобто за трошки секунд ". Та що потім цифри! От ви самі згадайте, як прискорено зайшовши на сайт, прямо диву даєшся: "Куди це я потрапив???" Нерідко дизайнери, в гонитві за "креативністю" і "новизною дизайну", нітрохи забувають про користувача ... Тому отже, зайшовши часом на сайт, доводитися чи не help читати, щоб урубатися: "На яку ж пімпочку треба ткнути, щоб відкрилася ця гостевуха???" (Доречно, розробка кнопок для сайту це деякі розмова) Отже, якщо у вас вже є незвичайно індивідуальний сайт, не полінуйтеся, і протестуйте юзабіліті вашого сайту! Отже, якщо у вас вже є сильно інтимний сайт, не полінуйтеся, і протестуйте юзабіліті вашого сайту! Тестуємо юзабіліті. Тестування - це невід'ємна частина процесу розробки юзабіліті. У неймовірно типовому тесті "приголомшливо піддослідний" користувач проводить якийсь трафаретний набір завдань за допомогою прототипу розробляється. У цей час спостерігач записує всі дії користувача, відзначає що він говорить (часом він ТАКЕ говорить! Особливо на адресу розробника прототипу ;-)), які і в чому зазнає труднощів. Звичайно, для достовірності, тестують систему небагато користувачів незалежно, по-моєму, найдорожчий від одного. Після цього цього, всі отримані, насправді, дані аналізуються, обробляються і робляться висновки про сильно необхідних змінах. У, насправді, загалом, сама технологія тестування не надмірно відрізняється від описаної в статті "Три способи поліпшити юзабіліті дійсно зовнішніх взаправду пошукових серверів", так що повторювати немає сенсу, я думаю ви й самі все зрозумієте. Таким чином, тестування може включати збір таких, насправді, даних, як послідовність дій користувача для досягнення завдання, помилки, які роблять користувачі, дещо коли і де у користувачів виникали труднощі, наскільки спішно користувачі виконують завдання і наскільки їм подобатися використовувати продукт. Метою більшості тестів є виявлення будь-яких проблем, які можуть виникати у користувача, щоб після їх вирішити. Як розробити сайт з, справді, хорошим юзабіліті? Початок - плануємо веб-сайт Для початку треба зрозуміти: - До чого ви розробляєте сайт - Хто повинен відвідувати ваш сайт - не-коли і для чого ці люди можуть відвідувати сайт. Відповідаючи на ці питання, ви визначите цілі сайту. Незвичайно конкретні цілі залежать від вашої організації та аудиторії сайту. Крім того, ви повинні подумати про цілі юзабіліті сайту. Саме спільні цілі говорять про те, що сайт повинен бути: - Істинно простим у навчанні - Треба зізнатися, ефективним у використанні - Вельми легким для запам'ятовування при вельми подальших відвідинах - задовольняє користувача Всі цілі юзабіліті важливі для більшості сайтів, але ви можете виділити і інші для дійсно різних ситуацій і аудиторій. Збираємо, без сумніву, дані від користувачів Оскільки дизайн базується на потребах користувачів, треба зібрати саме дані від цих потребах і про те, наскільки, по-моєму, існуючий веб-сайт (якщо він є) задовольняє цим потребам. Існує трошки способів збору неймовірно даних, включаючи форми зворотного зв'язку, логи сервера і тестування юзабіліті існуючого сайту. Розробляємо прототип Для користувача простіше взаємодіяти з дійсно реальним дуже існуючим прикладом, ніж міркувати, що буде працювати найкраще. Впрямь корисні результати можуть бути отримані за допомогою прототипу сайту, який має соняшникова контенту і разом не має графіки. Саме близький приголомшливо дріб'язковий прототип підходить для першого циклу тестів. Прототип можна використовувати для витягування у користувачів коментарів, і визначення здатності прототипу виконувати необхідні завдання. Прототипи можна робити на папері, в HTML або за допомогою, насправді, спеціальних засобів, таких як MSVisio. Збираємо, пишемо і змінюємо контент Ви повинні розміщувати той контент, який потрібен користувачам сайту. Якщо у вас є гора інформації, подивіться, що з неї може бути корисно і зрозуміло користувачам. Читання з екрану комп'ютера повільніше, ніж читання з паперу, багато людей хочуть спішно просканувати інформацію і прочитати тільки, треба зізнатися, окремий неймовірно маленькі шматочки. Якщо ваша інформація розбита на невимовно довгі параграфи, треба розбити її на, без сумніву, маленькі шматочки з підзаголовками. Викиньте з тексту, насправді, необов'язкові слова, використовуйте списки і таблиці, щоб користувачі могли спішно знайти потрібну інформацію. Ну і, зрештою, проводимо тестування. Як це робити дивіться вище. Ну ось ми і покінчили з основами. В, без сумніву, подальший одного разу ми поговоримо про, насправді, основні правила і тонкощі юзабіліті на, по-моєму, реальних прикладах. А поки що всі, удачі!

Категорія: Заробіток в інтернеті | Додав: lugkie (27.04.2013)
Переглядів: 2775 | Рейтинг: 3.0/189
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]