Вівторок, 26.11.2024, 18:57
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 5
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Яндекс.Метрика
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Головна » 2013 » Квітень » 28 » TWITTER: новий рекламний API перед IPO
01:35
TWITTER: новий рекламний API перед IPO
Нещодавно Twitter у своєму блозі презентувала API для публікації рекламних повідомлень. Крім того, були представлені п'ять перших фірм, які отримали можливість обслуговувати в сервісі мікроблогів наявних і майбутніх рекламодавців. Доступ до цього рекламному API був наданий компаніям Adobe, HootSuite, Salesforce, SHIFT і TBG Digital - саме вони будуть першими посередниками між Twitter і співтовариством покупців реклами. Крім того, Twitter ініціювала тендер для компаній, що бажають отримати доступ до рекламного API на «другу хвилю». Також, продовжить роботу Promoted Tweets - сервіс пр осування рекламних повідомлень, вперше представлений світу влітку 2011 р. Головна мета відкриття першим посередникам доступу до Twitter Ads API - забезпечення маркетингових професіоналів промо-інструментарієм більш високої якості і з більш широкими можливостями. Покупцям рекламного простору буде надано більше інструментів, що дозволяють створювати промо-кампанії і керувати ними надалі. Для реалізації свого проекту сервіс мікроблогів залучив багато партнерів, чиї проміжні рішення дозволять поліпшити якість таргетингу і, відповідно, надавати користувачам інтернету саме ту рекламу, яка може їх зацікавити. Першою анонс про свою участь у проекті розмістила Adobe. Компанія запропонувала рекламодавцям у Twitter таргетовану рекламу для користувачів певного типу, гео-таргетинг, рекламу в групах за інтересами та інші промо-інструменти. Новий інструментарій може допомогти сервісу підвищити рекламні доходи завдяки залученню нових високорівневих покупців рекламного простору через партнерів API. Враховуючи те, що в недалекому майбутньому Twitter планує вперше розмістити свої цінні папери на фондовому ринку, нове рішення однозначно дозволить компанії «додати у вазі» у доларовому еквіваленті. Реклама в даному сервісі мікроблогів є відносно непоганим джерелом трафіку для будь-яких видів сайту, у тому числі і великих інтернет-магазинів. Якщо бажаєте збільшити відвідуваність інтернет магазину вже сьогодні, тоді Вам варто спробувати і даний вид реклами.

Категорія: SEO Інтернет-Новини | Переглядів: 567 | Додав: lugkie | Рейтинг: 3.0/9
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]